torsdag 13. august 2009

Travel

I dag har vi vært og spist middag hos pappa. Mia ble igjen der da jeg dro hjem, for jeg skal dra rett fra jobb og til danskebåten i morgen. Skal på tur med Karl Magnus, Ragnhild og Stian, bare opp-og-ned-tur til København. Så da får jeg se Mia igjen på søndag, og det er jo viktig =)
Det betyr at mens jeg er på farten noen dager får Mia mye fin aktivisering: løpe etter baller, løpe etter freesbe, løpe etter pinner, tygge på pipeleker (som hun mister all bakkekontakt av), og fotfølge pappa hele helga. Og for dere som lurer: jeg har ikke sendt med henne disse lekene, nei. Pappa hadde vært og kjøpt dem til Mia sist han passa henne. Heldigvis takler Mia baller osv helt fint, men jeg skulle gjerne vært foruten den pipeleka altså...
Satser på en fin tur i alle fall, og Mia får det nok fint hun også! Sjåast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar