mandag 10. august 2009

MÅL

Hundetreningsmål for høsten:

Lydighet: Bronsemerket 17. oktober
Rally-lydighet: Opprykk til klasse 3 i løpet av høsten
Agility: trene masse og starte i konkurranse på nyåret (jeg er ikke så opptatt av å være helt klar før jeg starter... ;-) )
Spor: Gå spor uten påvirkning, med vinkler. Trene apport med pinner.
Felt: Gå sitt første felt, med godbiter, deretter med gjenstander.
Bruks-lp: Merete skal lære seg øvelsene og ha en plan for innlæring :O)
Kondisjon: Merete skal vurdere sterkt om hun skal begynne å jogge med Mia.
Styrke muskulatur: Søk etter godbiter i skråninger, og starter i oppoverbakke i skråninger (til mønet).
Hverdagslydighet: Bedre være her (trenger plan)
Aktivisering inne: Skal lære å putte plastringer på en stang (sånn babyleke).
Aktivisering ute: lære "stubbe", og etterhvert forskjellen på stubbe og stein.


Meretes mål for høsten:

Trene: Gi jogging en sjanse til. Øvelser inne 2 ganger i uka. Forhåpentligvis gå et dansekurs :)
Lese skole: To dager i uka med fullt fokus på skolearbeid om jeg skal ta 20 studiepoeng.
Lese om hund: Lære noe nytt og holde meg oppdatert minst en gang i måneden.
Husarbeid: Gjøre husmorsarbeid en gang i uka (Karl magnus kommer til å bli sååå glad om jeg klarer dette!!)
Jobb: målet er 15-20 timer i uka.
Være hjemme: målet er 2 kvelder i uka, he he.


Da får vi se hvordan dette går :-D Jeg er litt opptatt av mål - derfor jeg elsker å konkurrere tror jeg :) Jeg har ingen ambisjoner om å vinne eller bli best, men jeg må ha mål å jobbe mot, som feks et konkurranseprogram =) Dette betyr derimot ikke at jeg jobber så mye for å komme dit, ho ho :-)
Noen av målene er kanskje litt ambisiøse, mens andre er veldig greie - de må bare gjøres!

Lykke til Merete !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar