onsdag 9. september 2009

Rally-kurs!

I går var det rally-kurs igjen - veldig nyttig å bli sett på utenfra!!!! Har fått tips til hvordan trene inn en bedre forståelse av "plass" på Mia (hun vet jo ikke at "plass" har noe med mitt venstre ben å gjøre stakkar). Har visst at hun ikke er god på "plass", men fordi hun følger kroppsbevegelsene mine så godt har jeg tenkt at hun skjønner en del likevel. Men nei - he he =) Hun skjønner rett og slett kroppsbevegelsene, ikke "plass". Da vet vi det, så da kan vi jobbe videre mot å kunne ordet ordentlig.
Mia skal snart ha løpetid, og hun var til tider litt ukonsentrert på kurset i går, men plutselig slo hun seg på, og gikk som en DRØM den siste kombinasjonen vi skulle gå - 200 poeng! ;o) Hun gikk venstrevendinga veldig fint også - den som hun ikke gjorde riktig første kurskveld!
Ellers ble både jeg og Mia litt frustrert i går av kroppssvinginga mi... Men nå vet jeg jo at jeg skal slutte med det, gå rett og lære inn "plass" ordentlig, så da løser nok det seg :)
Få lov å trene uten bånd resten av kurset, og det er nok veldig nyttig for meg og Mia, er jo det vi skal i konkurranser.
På tur i dag tidlig dro Mia nesten hele veien. Er litt stressa, og litt "vet ikke hva jeg driver med og tenker på og driver med og tenker på osv". Løpetid snart ja. Tror hun har godt av i dag å bare gå tur når vi er ute, så får vi heller trene litt enkel søk hjemme :)
Nå er det snart skolelesing for min del....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar