lørdag 29. juni 2013

Besøkshelg!

Denne helga er den store besøkelseshelga. Jeg har fått ut finger'n og invitert meg selv både hit og dit :)

I går var jeg først hos mamma. Skulle egentlig strikke, men så kom jeg midt i mammas baking av rundstykker, boller og kanelsnurrer og fikk ansvaret for stekinga ;)  Rakk å spise veldig mye før jeg dro derfra. Strikking ble det derimot ikke, da jeg tok opp genseren jeg har strikket til meg selv, så på den og konstaterte at den var klar for montering, og DET er kjedelig det....! Så da la jeg den ned i posen igjen, med en tanke om at det der kan jo gjøres en annen gang også... :-D

Så gikk jeg til pappa, hvor vi begynte å se en krim, og spiste karamellkjeks og karameller.

Deretter var turen kommet for å dra og hilse på Ina. Hun var så grei at hun gløtta på meg et par ganger, så hun har sikkert tenkt mye over at jeg var der. Hilde Iren og Espen fikk dytta i meg taco, og jeg fikk med Espens fantastiske skolebrød hjem!

Da jeg kom hjem fikk jeg dytta i meg pizzarester og laget til skolebrødene til dessert. Føler at jeg fikk spist nok i går :)

I dag skal jeg til Kari og grille. Toril kommer også, og det blir koselig å se henne igjen!

I morgen tidlig skal jeg på grilltur med Ragnhild, Phil og pappa, det blir nok koselig. Er bare litt spent på hvor sporty de er om det regner :-p

Og til slutt i morgen skal jeg til tante Anne og onkel Jarl for å se på den nye leiligheten deres. Har droppet besøket hos mamma jeg egentlig skulle ha etter grillturen i morgen, utsatt det til onsdag.

Og på mandag skal jeg treffe Anja - me like!


Fullt opp i helga altså. Koselige besøk med og hos koselige folk er ikke å forakte! :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar