mandag 18. juni 2012

Oppdatering Dina :)

Nå er det en stund siden jeg har skrevet, så tenkte å oppdatere litt om ståa på Dina.

Dinas form har stabilisert seg - dvs at hun i hvert fall ikke blir kjempedårlig lenger (hvert fall lenge siden sist). Det er så godt! Hun tåler en-to halvlange turer om dagen, noen dager er hun kvikkere enn andre dager. Lurte jo en stund på om det var riktig å la henne gå som hun gjorde - men når jeg ser henne nå så er jeg i hvert fall ikke i tvil om at hun vil leve, sånn som det er nå! Hun er veldig godt oppe i humør, og har i grunn god allmenntilstand. Det er funnet en låsning ved høyre skulder som kommer tilbake igjen, så skal nå teste en anbefalt kiropraktor for å få hjelp til akkurat det, ser at hun går urent med forbena, og det kommer sikkert fra den skulderen.
Hun vil gjerne trene, og vi trener litt Heelworkposisjoner. Har hatt en økt ute med henne alene i kveld, og hun ELSKER det! Fine Dina :) Hun har til og med vært så frisk at hun har vært med på en trening "ute blant folk".
Magen hennes stabiliserte seg fint på 2 tabletter om dagen, så vi har økt så hun nå får tre om dagen, og det har gått smertefritt. Skal vente litt til for sikkerhetsskyld, og så begynner vi med fire. Jeg syns formen hennes generelt har vært bedre de to siste ukene, hun har begynt å hoppe 1 meter opp i lufta fra stillestående igjen... Og det har kommet etter at vi økte til tre tabletter, men jeg vet ikke om det er tilfeldig. Hun får smertestillende innimellom, av og til bare fordi jeg er litt hysterisk for at hun skal ha vondt og jeg ikke vet om det... Er ikke så sikker på at det har kjempeeffekt på formen hennes sånn egentlig.

Hun har det i hvert fall mye bedre nå, blir fulgt opp med behandlinger i muskler og ledd for at kroppen hennes skal ha det best mulig, og det går rett vei! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar